fredag den 25. februar 2011

varer til forårsmarkedet

Jeg har haft to dejlige, kreative dage med min veninde Michelle hvor vi både skrev lange lister om ting der skal med på forårsmarkedet, skrev ideer ned og fik lavet lidt. Jeg fik syet en lille kjole efter en ide jeg har gået rundt med et godt stykke tid.

Den er størrelse 3 år og noget så skøn, hvis jeg selv skal sige det...
Men hvis ikke man selv kan lide det man laver, kan man så forvente at andre kan? Man må vel ha en hvis begejstring for sine ideer og produkter som forhåbentlig kan smitte af på kunden ikke?
Jeg håber i hvert fald at den falder i nogens smag på forårsmarkedet, for jeg kender ingen små piger der kan passe den lige nu.
Næste kjole er allerede på vej... så jeg må lige hen til maskinerne igen...

Vh Anette

1 kommentar:

  1. Nemlig, Anette! Det må være en forudsætning, at man selv synes det man laver er fedt:)

    Jeg synes kjolen er rigtig gød og jeg har faktisk selv kredset lidt om det stof du har brugt til bærestykket, en ikke rigtig fået den helt rigtige idé med det. Det ser det ud til, at du har. Den skal du nok få solgt:)

    KH
    Lis

    SvarSlet