onsdag den 16. februar 2011

Forårsmarked i Maj

Ja jeg har jo meldt mig til det skønne forårsmarked i Odense i Maj. Jeg går og tygger lidt på hvad jeg skal ha med, skriver sedler, tegner og gennemgår mine stoffer. Nu er jeg begyndt på en pude. Jeg fik en ide efter at have læst godnathistorie for pigerne... gæt selv hvilken:
jo netop, skrumpen. Den catchfrase har fulgt mig lige siden jeg var lille og passer stadig virkelig godt på mig. Jeg elsker nemlig farver og striber. Jeg har broderet bogstaverne i de lækreste forårsfarver som kameraet desværre ikke helt kunne fange her i aftenlyset. Men I får nok en ide. Jeg går stadig og fifler lidt med hvilket stof jeg skal sætte til og om det skal være en aflang eller kvadratisk pude. Men det kommer jo nok til mig som alle de andre ideer har gjort det ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar