lørdag den 22. januar 2011

Sygdomfri...fyldt med ideer og energiforladt

Jep, sikke en kombi. Nu blev jeg endelig min hoste og ondt i halsen kvit. Børnene er alle raske og manden er nogenlunde ovenpå med sit stress. Mit hovede snurrer af ideer, især fordi min elskede veninde nu er gravid med tredje barn. Det er så skønt for hende, nå ja for dem og jeg tager del i glæden ved at surfe rundt på internettet efter inspiration til ventetøj. Egentlig er der så meget andet jeg burde lave (hov der var fy-ordet igen, må ikke sige burde) men nu har hendes kropsfacon altså lige indtaget første prioritet! Jeg elsker at finde på nyt, elsker at lade mig inspirere og udvikle på ideerne. De summer rundt i mit hovede, for lige pludselig en dag at ville virkeliggøres.
Lige nu er jeg i gang med en model fra et burdablad. Egentlig er det ikke en ventekjole men den har alligevel masser af potentiale. Den er i jersey og der er masser af plads til udfoldelse... so to speak.
Det er denne lækre model, dog syet op i mørkebrun jersey. Jeg håber den bliver så god som jeg regner med.
I denne weekend har vi kun Benjamin hjemme da Isabella er hos sin far og Emilie er hos sin mor. Vi har lånt Onkel Kims x-box og Benjamin er lykkelig. Han er virkelig et teknisk vidunder og har brugt et par timer på at spille lego indiana jones. Han er for længst gået godnat og far har overtaget maskinen. Derfor står den nu på kreahygge hos mig... hvis jeg da ellers kan finde energien til at komme op af sofaen. Den har i den grad siddet fast på mig i dag men jeg må jo ha brug for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar