lørdag den 21. maj 2011

Nød lærer nøgen kvinde...

at spinde ja... men ikke at hækle åbenbart!
Der sad jeg så, torsdag aften... sent.. og surfede på indernettet...   Fandt etsy... fandt inspiration... fandt musthaves og mustdo's..(nyt hjemmelavet ord?)
Og så er det jo jeg sidder der og er træt af at jeg bare ikke kan hækle... og at jeg ikke lige synes jeg har hverken tid eller tålmodighed til at lære det lige nu. Så jeg er vist nødt til at dele min inspiration med jer derude. Se her hvad jeg sukker over:
For sulen hvor er det nogle søde dyr... og se lige de små sko... åh hvem der havde en lille baby og altså små hæklede babyhuer... det minder om fiiin blonde fra en svunden tid ikke? Så pyntet og fint, så enkelt og smukt, så kreativt og anvendeligt... Åh SÅ LÆKKERT!!
Alle billeder er lånt på frækkeste vis (uden at spørge) fra Etsy under "patterns".

3 kommentarer:

  1. Nårh altså så mange fine ting. Den elefanthue er da for sjov ;)
    Der er ikke noget at gøre Anette, du må igang med at lære det!!! Kan nu godt forstå at tiden virker uoverskuelig, men man kan godt hækle nogle fine ting med meget basale færdigheder som ikke nødvendigvis tager 100 år at lære :)

    KH og god weekend

    SvarSlet
  2. Hey søde Anette!
    Skal du ikke bare komme forbi mig en dag og lære det dersens hækle-halløj!?? Nu er jeg jo uddannet håndarbejdslærer, og tror bestemt godt jeg kan få dig det lært uden at det skal tage alt for lang tid. Mange af tingene kan hækles hvis man kan 3-4 forskellige masketyper og tage ind og ud! :-) Du siger bare til hvis det er et tilbud du kan bruge til noget! ;-)
    Men sikken nogle lækre ting du har fundet frem på Etsy - det er rigtig farligt at kigge i deres mønster-pøl!! ;-)
    Ha' en helt vildt lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Åh hvor er I søde, tak for opbakningen. Jane jeg kunne helt sikkert godt finde på at komme ned til dig og lære noget basic hækling. Du er en skat!!! Tak for tilbuddet! Kram Anette

    SvarSlet