søndag den 2. september 2012

Det man når imellem alt det andet

Sommeren kom og gik, tiden flyver og børnene vokser alt for hurtigt. Pigerne er nu begyndt i 3. Klasse, har engelsk, lektier, venner, fritidsaktiviteter og begyndende egne liv. Mindstemand er slet ikke så lille endda. Han går nu til springgymnastik og er helt vildt sej til det... Hvis moren her selv skal sige det ;o) pigerne går til dans og på fredag skal de starte til zumba, så mon ikke de bliver de sejeste tøser inden jul?
Jeg selv er begyndt at løbe... Har ikke gjort det siden teenageårene hvor jeg fik ondt i knæene af det. Jeg har egentlig altid ønsket at kunne løbe, men så fik jeg børn og glemte knibeøvelserne, blev modstander af løb og barnligt pigesur og bestemte mig for at det var kedeligt, men nu!!! Nu er der ingen undskyldning længere! Jeg tager hunden med som løbepartner og motivator, musik i ørerne og løber på landet hvor jeg ikke møder mange! Øh hvor får man meget energi af det!

Efter ferien der i år gik til Italien på kør-selv ferie, startede jeg i praktik. Nu er jeg færdig og fortsætter min jobsøgning. Ind imellem alle hverdagens gøremål får jeg skam også syet lidt.... Her bukser til guddatteren;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar