torsdag den 20. oktober 2011

På systuen..

Jeg syer på livet løs og har slet ikke tid til at blogge. Jeg syer fordi jeg skal være gudmor til den dejligste lille pige. Jeg har syet tøj til hendes storebrødre så de kan se seje ud på søndag hvor dåben skal foregå. Det gik så stærkt at jeg helt glemte at tage billeder, så det må jeg lige skylde til efter søndag. Jeg har også klippet den fineste lille kjole til Runa som hun måske kan ha på når hun har sovet en lur i dåbskjolen.
Jeg er også i gang med at sy en lækker kjole til Michelle så hun også har noget at tage på og sidst men ikke mindst skal jeg se om jeg kan nå en ny kjole til mig selv...
Puha det lyder af meget, men helt ærligt er det ikke så slemt.
Jeg elsker det jo. Jeg er også ved at lave bordpynt sammen med Michelle så det kan passe til dåbens tema. Nu skal jeg jo ikke afsløre noget her, men som sagt så må jeg hellere komme med et indlæg efter dåben. Jeg kan dog afsløre at det har noget med krympeplast at gøre!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar