søndag den 5. december 2010

jule-krea-hygge-søndag

Jeps... som overskriften siger har jeg/vi både hygget, julet og været kreative. Min mand har skovlet sne og er ved noget med comp jeg ikke forstår. Benjamin har har set Herkules og spillet wii mens jeg har syet på en lille kjole i str 2 år. Spisebordet roder på den kreative måde, med to-do bunker, kaffe, pc og igangværende projekter. Dejligt!
Jeg elsker de her søndage hvor jeg kan få lov at gå til og fra mit sytøj mens familien hygger med deres egne ting. Måske får jeg ikke lavet så meget som jeg gerne ville, men jeg har nogen at snakke med, nogen at slappe af med i pauserne og ikke mindst nogen at drikke kaffe med.. Jeg må jo nok indrømme at vi drikker pænt meget kaffe Thomas og jeg. Men en dag som i dag er det nødvendigt. Jeg kunne simpelthen ikke finde min seng i går og da Thomas nu alligevel sov så sødt på sofaen ved siden af mig, kunne jeg jo ligeså godt zappe lidt rundt og se diverse serier i tv. Straffen kommer så i dag, selvom jeg fik lov at sove længe... Men kaffen kan lige holde mig vågen og frisk nok til at sy. Elsker de her søndage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar