torsdag den 28. oktober 2010

Ferm living

Mmm jeg glæder mig. Jeg har nemlig noget lækkert i vente og det er ikke af den spiselige slags. Det er derimod en væg i stuen, beklædt med lækker tapet fra Ferm-living. Min mors kæreste har tilbudt at spartle det grimme gamle savsmuldstapet over og sætte det nye tapet op.
Vi skal bare sige til hvornår det skal være. Nøj vi er heldige. Jeg har haft mine overvejelser omkring det tapet jeg har valgt. Er det mon for mørkt? for vovet?Kommer det til at passe ind og bliver det for meget til jul? Jeg har nemlig valgt det her tapet til væggen bag vores ene sofa:
Billedet er lånt fra Ferm-living.com

Hvis ikke det skulle være til at se, er tapeten lilla med guldgrene på. Til jul er der kun lilla og guld på mit træ og i det hele taget er jeg ret vild med lilla.. Heldigvis er der egentlig ikke ret meget lilla i vores hjem, og netop derfor regner jeg med at det går. Det er jo nok også et spørgsmål om at sætte lidt hylder op, flytte lidt rundt på nogle ting og ikke matche for meget.
Mit mål er at væggen skal hygge og give stuen varme og liv. Lige nu har vi grimme (hvide) vægge med savsmuldstapet, som så mange andre hjem har det. Det trænger SÅ meget til at blive malet, men det er et stort arbejde at pille alt ned af væggene, flytte møblerne og male de mange kvadratmeter. Vi har en ret stor stue i vinkel, som samtidig er gennemgangsrum til soveværelse og badeværelse og udgang til haven.
Det er ikke sådan lige til, men til foråret, så skal det være... Der skal laves om, fornyes, opdateres og indrettes så vi ikke skal irritere os over det længere.
Så ja, jeg glæder mig, imellemtiden går jeg rundt og lægger planer i hovedet og vender tingene med min mand så vi får indrettet til alles tilfredsstillelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar